فروشگاه پروژه ها و تحقیقات دانشجویی

مرجع سراسری گردآوری تحقیقات ، پایان نامه ها ، مقالات و پروژه های دانشجویی

فروشگاه پروژه ها و تحقیقات دانشجویی

مرجع سراسری گردآوری تحقیقات ، پایان نامه ها ، مقالات و پروژه های دانشجویی

پایان نامه بررسی رفتار اخلاقی کارکنان در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری

پایان-نامه-بررسی-رفتار-اخلاقی-کارکنان-در-اداره-کل-منابع-طبیعی-و-آبخیزداری
پایان نامه بررسی رفتار اخلاقی کارکنان در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 105
حجم فایل: 1082
قیمت: : 15500 تومان

بخشی از متن:
چکیده:

هدف اصلی در این پژوهش بررسی رفتار اخلاقی کارکنان در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری می باشد. جامعه آمار در این تحقیق را 20 نفر تشکیل می دهند.برای  تجزیه و تحلیل داده ها از روش آمار توصیفی و آماراستنباطی همچون آزمون پیرسون استفاده شد. با توجه به بررسی های که در این تحقیق انجام گرفت. لذا در تحقیق حاضر به منظور شناسایی عوامل تاثیرگذار بر رفتار اخلاقی کارمندان پس از بیان مسئله و ادبیات نظری تحقیق؛ ضرورت و اهمیت اخلاق از دیدگاه اسلامی تشریح شده و سپس با بررسی و جمع بندی مدل های مختلف در زمینه رفتار اخلاقی در سازمان؛ یک مدل جامع و مفهومی با سه سطح بیرونی سازمان؛ داخلی سازمان و فردی ارائه شده و در ادامه اجزای آن تشریح شده است.

ساختار گزارش تحقیق:
این پایان نامه در پنج فصل به شرح زیر تنظیم شده است:
 فصل اول: در این فصل پرداختن به تبیین موضوع تحقیق، اهمیت ضرورت، اهدف، سوالات، فرضیه ها و متغیر های تحقیق مد نظر قرار گرفته است.
 فصل دوم: در این فصل به ادبیات ، مبانی نظری و پیشینه تحقیق پرداخته شده است.
 فصل سوم: در این فصل به روش تحقیق، جامعه آماری و حجم نمونه مورد تحقیق، معرفی شرکت بهره برداری، معرفی ابزار های جمع آوری اطلاعات، روایی و پایائی پرسشنامه پرداخته شده است.
 فصل چهارم: در این فصل، اطلاعات از طریق پرسشنامه و مطالعه تحقیقات مشابه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.
فصل پنجم: در آخرین فصل از فصول پنجگانه این تحقیق، پس از بیان نتایج حاصله و ارائه پیشنهاد هایی بر اساس آنها، محدودیتها ی تحقیق عنوان شده است.
 
فهرست مطالب:
پیشگفتار   
چکیده
ساختارگزارش تحقیق
فصل اول: کلیا ت تحقیق
مقدمه
2-1) بیان مسئله  
3-1) اهمیت و ضرورت تحقیق
4-1) اهداف تحقیق  
8-1 خلاصه فصل
تاریخچه مطالعاتی
فصل دوم: ادبیات تحقیق 
مفهوم اخلاق اداری
مدل مفهومی عوامل تاثیر گذار بر رفتار اخلاقی کارکنان
فاکتورهای سطح کلان اثر گذار بر رفتار اخلاقی 
تعریف فرهنگ
اهمیت و ضرورت بحث های اخلاقی
تعهد سازمانی
مفهوم اخلاق اداری
اخلاق و اخلاق کار 
اهمیت اخلاق در روایات اسلامی  
معانی و کاربردهای اخلاق 
تجزیه و تحلیل مسائل اخلاقی در مدیریت و توازن بین عملکرداقتصادی و اجتماعی
آموزش برای توسعه رفتارهای اخلاقی و قانونی
نحوه استقرار فرهنگ رعایت اخلاق و قانون در مناسبات
نحوه استقرار فرهنگ رعایت اخلاق و قانون در کاربا بیگانگان 
مسئولیت اجتماعی 
آثار مثبت رعایت مسئولیت اجتماعی بر عملکرد و موفقیت سازمان
نقش مدیر در پیدایش اصول غیراخلاقی
اقدامات لازم در برخورد بااصول غیراخلاقی در سازمان
فرایندهای تقویت کننده اصول اخلاقی
نظریه های اخلاق   
اخلاق و قانون
فصل سوم: روش تحقیق
1-3) مقدمه
2-3) نوع و روش تحقیق   
3-3) قلمرو تحقیق  
1-3-3) قلمرو زمانی  
2-3-3) قلمرو مکانی 
3-3-3) قلمرو موضوعی
4-3) جامعه آماری
5-3) روش و ابزار جمع آوری داده ها
1-5-3) روش آرشیو (مطالعات کتابخانه ای)
2-5-3) پرسشنامه  
7-3) آشنایی اجمالی با اداره کل منابع طبیعی و آب خیز داری استان گلستان
هدف سازمان
وظایف سازمان
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
1-4)مقدمه 
2-4) آمار توصیفی  
1-2-4) بررسی جنسیت پاسخگویان
2-2-4) بررسی پست سازمانی پاسخگویان
3-2-4) بررسی تحصیلات پاسخگویان
4-2-4) بررسی سابقه خدمت پاسخگویان 
5-2-4) بررسی وضعیت سنی پاسخگویان
توزیعات فراوانی پاسخ سوالات پرسشنامه
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری گیری
نتیجه گیری
3-5)پیوست
منابع و مآخذ

 

دانلود فایل

پایان نامه بررسی رابطه سبک مدیریت (رابطه مدار- ضابطه مدار) با بهداشت روانی و خلاقیت دبیران

پایان-نامه-بررسی-رابطه-سبک-مدیریت-(رابطه-مدار-ضابطه-مدار)-با-بهداشت-روانی-و-خلاقیت-دبیران
پایان نامه بررسی رابطه سبک مدیریت (رابطه مدار- ضابطه مدار) با بهداشت روانی و خلاقیت دبیران
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 124
حجم فایل: 167
قیمت: : 16500 تومان

بخشی از متن:
چکیده:

هدف اصلی این پژوهش بررسی رابطه سبک مدیریت (رابطه مدار- ضابطه مدار) با بهداشت روانی و خلاقیت دبیران دبیرستان می باشد. در پژوهش حاضر جهت جمع آوری اطلاعات از سه پرسشنامه سبک مدیریت، بهداشت روانی و خلاقیت استفاده شد.جامعه آماری پژوهش شامل کلیه دبیران دبیرستانهای شهر بندر ترکمن می‌باشد. نمونه آماری تحقیق شامل 108 نفر از معلمین این مقطع می‌باشدکه به شیوه تصادفی طبقه ای وبراساس جدول مورگان انتخاب گردیده اند. ابزارگردآوری اطلاعات پرسشنامه های، سبک مدیریت، بهداشت روانی و خلاقیت  بود و روش تجزیه و تحلیل داده ها با کمک نرم افزار SPSS بصورت توصیفی و استنباطی انجام شده است و نتایج تحقیق نشان می دهد که در فرضیه اول رابطه معناداری بین سبک های مدیریت (رابطه مدار - ضابطه مدار) و بهداشت روانی به صورت چند گانه با خلاقیت وجود دارد و ترکیب این متغیر ها قادر به پیش بینی خلاقیت درسازمان می باشند در فرضیه دوم پژوهش سبک مدیریت ضابطه مدار پیش بینی کننده بهتری برای بهداشت روانی می باشد ولی سبک مدیریت رابطه مدار به تنهایی قادر به پیش بینی بهداشت روانی نمی باشد و در فرضیه سوم بین سبک مدیریت ضابطه مدار پیش بینی کننده بهتری نسبت به سبک مدیریت رابطه مدار برای خلاقیت دبیران می باشد یعنی اینکه مدیران دارای سبک مدیریت ضابطه مدار دبیران خلاق تری را پرورش می دهند و در فرضیه چهارم  از ابعاد بهداشت روانی (اختلالات جسمانی، اختلال اضطراب، اختلال اجتماعی و افسردگی)  ابعاد اختلالات در کارکرد اجتماعی و افسردگی به تنهایی قادر به پیش بینی خلاقیت می باشند و در فرضیه پنجم مدل اوصاف ابعاد بهداشت روانی نمی توانند به عنوان متغیر میانجی بین سبک مدیریت ضابطه مدار و خلاقیت نقش ایفا کنند.

فهرست مطالب:

چکیده
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1- مقدمه 
1-2- بیان مسئله 
1-3- اهمیت و ضرورت تحقیق
1-4- اهداف تحقیق
1-4-1- هدف کلی
1-4-2- اهداف جزیی
1-5- فرضیه ها ی تحقیق   
1-6- حیطه تحقیق
1-7- تعاریف نظری و عملیاتی
1-7-1- تعاریف نظری
1-7-2- تعاریف عملیاتی
فصل دوم: مباحث نظری و پیشینه تحقیق
2-1- مقدمه
2-2- مبانی نظری 
2-2-1- مبانی نظری سبک مدیریت
2-2-2- مبانی نظری بهداشت روانی 
2-2-3- مبانی نظری خلاقیت 
2-3- پیشینه تحقیقاتی 
2-3-1-  تحقیقات پیشین پیرامون موضوع در داخل کشور
2-3-2-تحقیقات پیشین پیرامون موضوع در خارج از کشور   
فصل سوم: روش تحقیق
3-1- مقدمه
3-2- طرح کلی پژوهش 
3-3- جامعه آماری، نمونه، روش نمونه گیری
3-3-1- جامعه آماری 
3-3-2- نمونه آماری و روش نمونه گیری  
3-4- ابزار گردآوری اطلاعات
الف :پرسشنامه توصیف رفتار رهبری LBDQ    
ب :  پرسشنامه سلامت عمومی GHQ     
ج : پرسشنامه خلاقیت  
3-5- شیوه اجرای پژوهش   
3-6- روش تجزیه وتحلیل اطلاعات 
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات
4-1- مقدمه
4-2- تجزیه و تحلیل آمار استنباطی
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
5-1- مقدمه 
5-2- نتایج فرضیه ها
5-3- خلاصه و نتیجه گیری کلی  
5-4- پیشنهادات   
5-4-1- پیشنهادات کاربردی
5-4-2- پیشنهادات پژوهشی
5-5- محدودیت ها  
فهرست منابع
الف: منابع فارسی
ب:  منابع انگلیسی
پرسشنامه


دانلود فایل

پایان نامه رابطه خلاقیت و کارآفرینی با رضایت شغلی

پایان-نامه-رابطه-خلاقیت-و-کارآفرینی-با-رضایت-شغلی
پایان نامه رابطه خلاقیت و کارآفرینی با رضایت شغلی
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 60
حجم فایل: 321
قیمت: : 7000 تومان

بخشی از متن:
پایان نامه رابطه خلاقیت و کارآفرینی با رضایت شغلی در شاغلان دانشگاه پیام نور

چکیده:

سازمان های عصرحاضر با تحولات و تهدیدات گسترده بین المللی روبرو هستند. تضمین و تداوم حیات و بقاء سازمان ها نیازمند راه حل ها و روش های جدید مقابله با مشکلات است که به نوآوری و ابداع، خلق محصولات، فرآیندها و روش های جدید بستگی زیادی دارد. سازمانی قادر است نهادی شود که به اصل خلاقیت و کارآفرینی در کنار رضایت شغلی کارمندانش توجه کند. با توجه به اهمیت این موضوع این تحقیق بر آن است تا رابطه خلاقیت و کارآفرینی با معیار رضایت شغلی در بین شاغلان دانشگاه پیام نور استان گلستان را مورد بررسی قرار دهد. بدین منظور با استفاده از فرمول کوکران 120 از شاغلان این دانشگاه به بعنوان نمونه آماری به صورت تصادفی ساده انتخاب شدند. جمع آوری داده ها با استفاده از پرسشنامه خلاقیت عابدی، پرسشنامه کارافرینی سازمانی لئونیداس و واسیلیس و پرسشنامه رضایت شغلی ویسوکی و کروم انجام گرفت. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون رگرسیون تک متغیره به روش enter استفاده گردید. نتایج یافته های تحقیق نشان می دهد که بین کارآفرینی سازمانی با ابعاد رضایت شغلی رابطه معناداری وجود دارد اما بین خلاقیت و ابعاد رضایت شغلی رابطه معناداری وجود ندارد . بدین ترتیب می توان گفت در سازمان مورد بررسی نقش کارآفرینی سازمانی در رضایت شغلی بسیار پر رنگ تر از خلاقیت کارکنان می باشد.

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: طرح تحقیق
1-1- مقدمه 
1-2- اهداف  
1-3- متغیرها 
1-4-فرضیات تحقیق  
1-5- سوالات تحقیق  
1-6-3- تجزیه و تحلیل داده ها 
1-6-1- جامعه آماری و شیوه نمونه گیری     
1-6-2- روش جمع آوری داده ها   
1-6- روش تحقیق  
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
2-1- مقدمه 
2-2- ادبیات تحقیق  
2-2-1- رضایت شغلی
2-2-1-1- تعریف رضایت شغلی
2-2-1-2- انواع رضایت شغلی
2-2-1-3- عوامل موثر بر رضایت شغلی
2-2-2- کارآفرینی  
2-2-2-1- تعریف کارآفرینی
2-2-2-2- عوامل کلیدی کارآفرینی
2-2-2-3- ویژگیهای کارآفرینان
2-2-2-4- انواع کارآفرینی  
2-2-2-5- ساختار سازمان های کارآفرین
2-2-3- خلاقیت
2-2-3-1- تعریف خلاقیت
2-2-3-2- اهمیت و ماهیت خلاقیت 
2-2-3-4- کارکرد خلاقیت 
2-2-3-5- طبقه بندی خلاقیت
2-2-3-6- فرآیند های خلاقیت
2-3- چارچوب مفهومی و نظری تحقیق
2-3-1- خلاقیت و کارآفرینی
2-3-2- خلاقیت و رضایت شغلی 
2-3-3- کارآفرینی و رضایت شغلی 
فصل سوم: روش تحقیق
3-1- مقدمه 
3-2- روش پژوهش 
3-3- جامعه آماری   
3-4- حجم نمونه  
3-5- ابزار گردآوری داده ها
3-6- روایی و پایایی ابزار تحقیق  
3-7- روش اجرای پژوهش 
3-8- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات  
2-4- پیشینه تجربی تحقیق
2-4-1- تحقیقات داخل کشور
2-4-2- پیشینه خارجی
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1- مقدمه
4-2- توصیف داده ها و متغیرهای تحقیق  
4-3- تحلیل داده ها و آزمون فرضیات
فصل پنجم: نتیجه گیری
5-1- مقدمه
5-2- نتیجه گیری 
5-3- پیشنهادات پژوهش
5-3-1- پیشنهادات کاربردی
5-3-2- پیشنهاد برای تحقیقات آتی 
منابع و مآخذ
ضمائم: پرسشنامه 


دانلود فایل

طرح کسب و کار شرکت کامپیوتری

طرح-کسب-و-کار-شرکت-کامپیوتری
طرح کسب و کار شرکت کامپیوتری
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 12
حجم فایل: 68
قیمت: : 2000 تومان

بخشی از متن:
خلاصه طرح:
در کسب و کار مطرح شده خدمات مختلف سخت افزاری به کاربران ارائه میگردد مانند تعمیرات کامپیوتر و فرش سخت افزار و فروش کامپیوتر

فهرست مطالب:
خلاصه طرح
ماموریت کسب و کار
چشم انداز شما در این کسب و کار چیست؟
نوع کالا و خدمات
وجه تمایز محصول و خدمات شما با سایر
دلایل راه اندازی کسب و کار
به چه دلیل کاری که شروع کردید موفق خواهید شد؟
میزان دسترسی شما به مواد اولیه مورد نیاز چگونه است؟
هزینه تامین مواد اولیه مورد نیاز به طور کلی به چه میزان میباشد؟
هزینه تولید محصولات با خدمات به چه مقدار می باشد؟
مراحل تولید و ساخت محصول یاارائه خدمات
مشتریان از چه نوع هستند؟
بازار هدف شما از چه نوعی است؟
انواع  مشتریان
وضعیت تقاضا برای محصول شما در حالا حاضر چگونه است؟
استراتژی قیمت؟
هزینه قبل از بهره برداری
جمع دارایی ثابت
سرمایه در گردش
هزینه سالانه       

دانلود فایل

پایان نامه تاثیر تمرین‌های دیداری- ادراکی مبتنی بر مدل فراستیگ بر بهبود خواندن دانش آموزان نارساخوان

پایان-نامه-تاثیر-تمرین‌های-دیداری-ادراکی-مبتنی-بر-مدل-فراستیگ-بر-بهبود-خواندن-دانش-آموزان-نارساخوان
پایان نامه تاثیر تمرین‌های دیداری- ادراکی مبتنی بر مدل فراستیگ بر بهبود خواندن دانش آموزان نارساخوان
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 92
حجم فایل: 5321
قیمت: : 20000 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
در پژوهش حاضر، تاثیر تمرین‌های دیداری- ادراکی مبتنی بر مدل فراستیگ بر بهبود خواندن در دانش آموزان نارساخوان مورد بررسی قرار گرفت. جامعه آماری این پژوهش شامل دانش آموزان نارساخوان ابتدائی شهر تهران در سال 1391 است. با توجه به جامعه مورد پژوهش، از روش نمونه گیری در دسترس استفاده شده است. نمونه‌ای با حجم 12 نفر از کودکان نارساخوان مراجعه کننده به مرکز ویژه یادگیری یوسف‌آباد  بر اساس آزمون نما و آزمون تصاویر پیچیده آندره ری که بیشترین معیار نارساخوانی و ضعف در زمینه ادراک دیداری داشتند انتخاب شدند. پژوهش حاضر برای مطالعه مشکلات ادراک بینایی،آزمون تصاویر درهم آندره ری مورد استفاده قرار گرفت آزمون آندره ری متشکل از دو کارت A و B است .در این پژوهش از کارت A، استفاده شد10 جلسه برنامه تقویت ادراک دیداری بر اساس نظریه ماریان فراستیگ اجرا شده است که در هر جلسه به مدت 30 دقیقه تمرین داده می‌شود. در پایان داده های بدست آمده با روش آماری و آزمونt  وابسته مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته های پژوهشی حاکی از آن بود که آموزش تمرین‌های دیداری – ادراکی فراستیگ بر بهبود مولفه‌های خواندن در کودکان نارساخوان تأثیر دارد. همچنین نتایج نشان می‌دهد که تمرین های ادراکی- دیداری مبتنی بر مدل فراستیگ بیشترین تاثیر را بروی خواندن کلمات، زنجیره کلمات و کمترین تاثیر را بروی نامیدن تصویر و و قافیه‌ها داشت است و بروی درک متن هیچ گونه تاثیری نداشته است.

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: چارچوب تحقیق 
1-1- مقدمه 
1-2- بیان مسأله 
1-3- اهداف تحقیق 
1-4- فرضیه پژوهش 
1-5- اهمیت و ضرورت پژوهش 
1-6- تعاریف نظری و عملیاتی مفاهیم اختصاصی پژوهش 
1-7- متغیرهای پژوهش 
فصل دوم: پیشینه تحقیق 
2-1- مقدمه 
2-2- ادراک دیداری 
2-2-1- تمرین‌های فراستیگ 
2-3- پردازش دیداری 
2-4- ادارک دیداری- فضایی 
2-5- نتیجه گیری 
فصل سوم: روش تحقیق 
3-1- روش اجرای پژوهش 
3-2- جامعه آماری 
3-3- شرکت کنندگان 
3-4- ابزار اندازه‌گیری 
3-5- آزمون نما 
3-6- خرده آزمون‌های بکار رفته در آزمون نارساخوانی نما 
3-7- روش اجرا
3-8- روش تجزیه و تحلیل داده‌ها 
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها 
4-1- مقدمه 
4-2- یافته های توصیفی 
4-2-1- ویژگی های جمعیت شناختی 
4-2-2-یافته های توصیفی 
4-3-یافته های استنباطی 
4-3-1- بررسی فرض نرمال بودن توزیع متغیر های پژوهش 
4-3-2-ارائه یافته های پژوهش با توجه به فرضیه پژوهش 
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری و پیشنهادها 
5-1- بحث و نتیجه گیری 
5-2-  محدودیتها 
5-3- پیشنهادها 
منابع 
پیوست ها 
پیوست الف- آزمون آندره ری 
پیوست ب- نمونه آزمون خواندن نما 
پیوست ج- نمونه مواد آموزشی 

دانلود فایل

پایان نامه تعیین رابطه بین هوش عاطفی بازاریابان و رضایت مشتری

پایان-نامه-تعیین-رابطه-بین-هوش-عاطفی-بازاریابان-و-رضایت-مشتری
پایان نامه تعیین رابطه بین هوش عاطفی بازاریابان و رضایت مشتری
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 122
حجم فایل: 1990
قیمت: : 30000 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
یک عامل بسیار مهم که در موفقیت کسب و کار سازمانها شناخته شده است، رضایت مشتری است. در این راستا عوامل زیادی با رضایت مشتری مرتبط است که یکی آز آنها هوش عاطفی می باشد.لذا در یک سازمان پرسنل بالاخص بازاریابان که در ارتباط مستقیم با مشتریان هستند بایستی از هوش عاطفی بالایی برخوردار باشند. هدف از پژوهش حاضرتعیین رابطه بین هوش عاطفی بازاریابان با رضایت مشتری در شرکت ایران خودرو است. در این پژوهش، روش تحقیق از نظر هدف، کاربردی و از نظر نحوه گردآوری داده ها، توصیفی و از نظر روش اجرای تحقیق، همبستگی است. جامعه آماری در این پژوهش را مشتریانی که از نمایندگی های فروش ایران خودرو، وسیله نقلیه خود را خریداری نموده اند، تشکیل می دهند. روش نمونه گیری بصورت تصادفی ساده است که به علت گستردگی جامعه آماری نمونه آماری خود را به صورت تصادفی از میان مشتریان نمایندگی های فروش ایران خودرو از شهر تهران و کرمانشاه انتخاب شده است. لذا حجم نمونه بوسیله جدول کرجسی- مرگان تعداد 368=n برآورد شد. ابزار تحقیق و روش گردآوری اطلاعات در این پژوهش شامل 2 پرسشنامه محقق ساخته هوش عاطفی بازاریابان و رضایت مشتری است که روایی آن توسط اساتید راهنما و مشاور و چند تن از کارشناس مورد بررسی و نهایتا مورد تائید قرار گرفت. پایایی ابزار پرسشنامه توسط ضریب آلفای کرونباخ محاسبه گردید که برابر با 923%=α. روش تجزیه و تحلیل اطلاعات  عبارت بودند از روش همبستگی پیرسون و رگرسیون خطی برای آزمون فرضیات و برای تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS  استفاده شده است. یافته های پژوهش نشان داد که اکثریت مشتریان شرکت ارزیابی مطلوبی از هوش عاطفی بازاریابان داشته اند و در میان مولفه های هوش عاطفی͵ مولفه خودآگاهی در حد متوسط روبه بالا و دیگر مولفه ها در حد متوسط ارزیابی شده است. و اکثریت مشتریان از نحوه تعامل بازاریابان رضایت متوسطی داشته اند. یافته نهایی نشان داد که بین هوش عاطفی و چهار بعد آن رابطه معنی داری با رضایت مشتریان وجود داشت. و از بین ابعاد هوش عاطفی، مدیریت رابطه قویترین و خودآگاهی ضعیفترین رابطه را با رضایت مشتری  و دو بعد دیگر رابطه شان با رضایت مشتری در حد متوسط بوده است. در نتیجه با تغییرات در هوش عاطفی بازاریابان و بهبود مهارتهای ارتباطی بالاخص آگاهی بین فردی و همدلی و انعطاف پذیری بیشتر و تعاملات و ارتباطات غیر کلامی قوی تر و موثرتر می تواند منجر به رضایت بیشتر مشتریان از محصول و خدمات شرکت شده و همین امر باعث وفاداری هرچه بیشتر مشتریان به شرکت شده  و بالطبع فروش و سودآوری شرکت افزایش می یابد. یافته ها نشان داد که بالا رفتن هوش عاطفی در بازاریابان منجر به رضایت بیشتر مشتریان از شرکت و محصولات و خدمات می شود. بنابراین پیشنهاد می شود که آموزش و فراگیری هوش عاطفی و مهارتهای ارتباطی سرلوحه برنامه زندگی و کاری بازاریابان شرکت قرار گیرد.

فهرست مطالب:
چکیده
واژگان کلیدی
فصل اول: کلیات پژوهش
1-1 مقدمه
1-2 بیان مساله
1-3 اهمیت و ضرورت
1-4 هدف کلی
1-4-1 اهداف فرعی
1-5 سوالات پژوهش
1-6 فرضیه های پژوهش
1-7 تعاریف مفهومی و عملیاتی
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
2-1 مقدمه
2-2 مبانی نظری و مدل ها و تئوریهای مطرح شده در رضایت مشتری
2-2-1 مفهوم رضایت مشتری
2-3 روش های ارزیابی و اندازه گیری رضایت مشتری 
2-3-1 مدل فورنل
2-3-2 روش MUSA 
2-3-3 بارومترهای رضایت مشتری
2-3-4 شاخص رضایت مشتری آمریکا (ACSI)
2-3-5 شاخص رضایت مشتری اروپا  (ECSI)
2-4 هوش عاطفی
2- 5 مدل های هوش عاطفی
2-5-1 مدل هوش عاطفی بار-آن
2-5-2 مدل هوش عاطفی گلمن
2-5-3 مدل هوش عاطفی سالووی-مایر
2-5-4 مدل هوش عاطفی هیگز- دلویتز
2-6 پیشگامان هوش عاطفی
2-7 هوش عاطفی در محیط کار
2-5-5 مدل جردن، اشکاناسی، هارتل و هوپر
2-5-6 مدل گلمن، بویاتزیس و ری
2-8 هوش عاطفی و مفهوم شخصیت
2-9 مروری بر مطالعات انجام شده داخلی و خارجی
2-9-1 پیشنه پژوهش در ایران
2-9-2 پیشینه پژوهش در جهان
2-10 مولفه های مستخرجه از ادبیات پژوهش (چارچوب نظری)
2-11 مدل مفهومی
2-4 مدل مفهومی پژوهش
فصل سوم: روش شناسی تحقیق
3-1 مقدمه
3-2 نوع پژوهش
3-3 جامعه پژوهش
3-4 نمونه پژوهش
3-5 روش نمونه گیری و حجم نمونه
3-6 روش گردآوری داده ها
3-7 ابزار گردآوری داده ها
پرسشنامه هوش عاطفی گلمن (2001)
پرسشنامه رضایت مشتری
3-8 روایی و پایایی ابزار
تفسیر
3-9 روش تجزیه و تحلیل داده ها
3-10 ملاحظات اخلاقی
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1 مقدمه
4-2 نتایج توصیفی تحقیق
بررسی مشخصات عمومی پاسخگویان
1- بررسی وضعیت سن پاسخگویان
2- بررسی نوع جنسیت پاسخگویان
3- وضعیت پاسخگویان بر حسب تحصیلات
4-3 بررسی شاخص های تحقیق
بررسی سنجش شاخص ارزیابی هوش عاطفی بازاریابان
بررسی گویه های سازنده شاخص ارزیابی هوش عاطفی بازاریابان
بررسی سنجش شاخص میزان رضایت از نحوه تعامل بازاریابان
بررسی گویه های سازنده شاخص میزان رضایت از نحوه تعامل بازاریابان
4-4 یافته های استنباطی
بررسی نرمال بودن توزیع متغیرها
فرضیه اصلی
فرضیه فرعی یک
فرضیه فرعی دو
فرضیه فرعی سه
فرضیه فرعی چهار
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
5-1 جمع بندی
5-2 بررسی یافته های پژوهش
5-2-1 بررسی یافته های اصلی پژوهش
5-2-2 بررسی یافته های زمینه ای پژوهش
5-3 بحث و تفسیر
5-4 نتیجه گیری
5-5 محدودیت های پژوهش
5-6 پیشنهاد براساس یافته های پژوهش
5-7 پیشنهاد برای پژوهش های بعدی
مراجع فارسی
مراجع انگلیسی
ضمائم و پیوست ها
پرسشنامه هوش عاطفی
پرسشنامه رضایت مشتری

دانلود فایل

پاورپوینت کوروش کبیر

پاورپوینت-کوروش-کبیر
پاورپوینت کوروش کبیر
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 9
حجم فایل: 746
قیمت: : 700 تومان

بخشی از متن:
بخشی از متن:
پس از تولد کورش، او را به کوهستانی بردند. و او را در آنجا رها کردند. چوپانی او را دید و به خانه اش برد و آن چوپان زن پا به ماهی داشت و بچه آن مادر به هنگام تولد مرد و آن زن به کورش شیر می داد و او را بزرگ کرد، نام این زن به گفته ی هرودوت، اسپاکو بوده است که معنی آن ماده سگ است.

فهرست مطالب:
کورش کبیر
خانواده کورش بزرگ
مرگ و زندگی کورش
دعای کوروش کبیر

دانلود فایل

تحقیق اصول ازدواج موفق و پایدار

تحقیق-اصول-ازدواج-موفق-و-پایدار
تحقیق اصول ازدواج موفق و پایدار
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 28
حجم فایل: 79
قیمت: : 4000 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
ازدواج موفق و سالم مراحل و نکات متعددی را دربرمی‌گیرد. نکته ابتدایی این است که در هر ازدواجی یکسری منابع شناخت وجود دارد و زمانی که فرد تصمیم به ازدواج می‌گیرد از این منابع برای شناخت فرد مقابل خود استفاده می‌کند، این شناخت در طول زندگی فرد و در محیط اطرافش شکل گرفته و او به مرور زمان آنها را به شکل معیارها و ارزش‌هایی می‌سازد که در نهایت شخصیت همسر را در ذهنش ترسیم می‌کند.در زمان‌های قدیم ازدواج‌ها به صورت سنتی شکل می‌گرفت و با وارد شدن به دوره‌های جدید، منابع شناخت و معیارهای ازدواج تا حد زیادی تغییر کرده و یا بیشتر شده است. در واقع ازدواج‌ها و معیارهایی که در گذشته اجتماعی بوده و نظر خانواده و اطرافیان در آن مؤثر بوده است امروزه به صورت فردی درآمده و قدرت و منبع تشخیص فرد مناسب برای ازدواج، در بخش اعظم جامعه به دوش فرد متقاضی ازدواج افتاده است. درحقیقت این دختر و پسر هستند که در مرحله اول مناسب بودن فرد مقابل را تأیید و یا رد می‌کنند و به این ترتیب منابع و معیارهای ازدواج به خودی خود متعدد می‌شوند. نوشته حاضر به معرفی معیارهای یک ازدواج موفق، سالم وپایدار می پردازد.
کلید واژه: معیار ازدواج پایدار، ازدواج سالم، ازدواج موفق،سالم و پایدار

فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
بیان مسئله
هدف پژوهش
پرسشهای پژوهش 
هدف اصلی ازدواج و تشکیل خانواده 
معیارهای همسر گزینی                          
تعریف ازدواج موفق
پیش نیاز برای ازدواج موفق و پایدار
ملاک و معیارهای ازدواج موفق
در این شرایط ازدواج نکنید
اهمیت داشتن مهارتهای ارتباطی برای ازدواج موفق 
نقش خانواده در ازدواج موفق جوانان
نقش خانواده در تثبیت ازدواج جوانان
ضرورت و اهمیت مشاوره قبل از ازدواج
اصول بسیار مهم در پایداری زندگی مشترک
ویژگی افرادی که ازدواج سالمی داشته اند
مزایای ازدواج سالم و موفق
بحث و نتیجه گیری
منابع                                                                                                                            

دانلود فایل

تحقیق رفتار های پرخطر و آسیب های اجتماعی

تحقیق-رفتار-های-پرخطر-و-آسیب-های-اجتماعی
تحقیق رفتار های پرخطر و آسیب های اجتماعی
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 43
حجم فایل: 291
قیمت: : 4000 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
این تحقیق با هدف تبیین راهکارهای پیشگیری از آسیب های اجتماعی به بررسی اثر بخشی آموزش مهارت های زندگی بر ویژگی های شخصیتی نوجوانان دارای آسیب های اجتماعی پرداخته است. تجزیه و تحلیل نتایج نشان داد که آموزش مهارت های مورد نظر باعث کاهش افکار خودکشی گرایانه در نوجوانان دارای سابقه خودکشی می شود، اما در کاهش افکار فرار در نوجوانان دارای تجربه فرار موثر نمی باشد.

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: مقدمه و پیشینه تحقیق
مقدمه                                                                                                                         
اهداف و دلایل انجام تحقیق 
ادبیات و پیشینه تحقیق         
روش تحقیق و گردآوری اطلاعات
فصل دوم: اعتیاد
تعریف رفتارهای پرخطر
تعریف اعتیاد
پیشینه مواد مخّدر
علل و زمینه های اعتیاد
راهکارهای پیشگیری از اعتیاد در زمینه علل فردی
راهکارهای پیشگیری از اعتیاد در زمینه علل خانوادگی
راهکارهای پیشگیری از اعتیاد در زمینه عوامل اجتماعی
فصل سوم: خودکشی
تعریف و ماهیت خودکشی
علل خودکشی
راه‌های پیشگیری از خودکشی
فصل چهارم: فرار
تعریف فرار
تعریف دختران فرارى
علل خانه گریزی دختران
راههای پیشگیری از فرار دختران
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهاد
نتیجه گیری 
پیشنهادات
مشکلات تحقیق   
منابع

دانلود فایل

تحقیق علل تاخیر در ازدواج جوانان

تحقیق-علل-تاخیر-در-ازدواج-جوانان
تحقیق علل تاخیر در ازدواج جوانان
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 31
حجم فایل: 107
قیمت: : 3000 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
وجود ۴ میلیون متأخر در ازدواج (یعنی ازدواج در سن بالای ۳۵ سال برای پسران و بالای ۲۷ سال برای دختران)، نزدیک به یک میلیون نفر جوان با شانس ازدواج بسیار کم در جامعه و ۱۵ میلیون جوان در آستانه ازدواج زنگ خطری برای خانواده ها و مسئولان محسوب می شود. این مسئله نشان می دهد که جامعه از حالت هشدار عبور کرده و به مرحله بحران رسیده است و اگر خانواده ها نسبت به این بحران غفلت کنند آینده مبهم و نه چندان خوشی در انتظار آنهاست.
در این مقاله مباحث اجتماعی در خصوص تأخیر ازدواج در نظام خانواده را مورد بررسی قرار می دهیم تا آن جائی که فقط زمینه ها و ضرورت بازنگری در سن ازدواج را ارائه و پردازش نمائیم. مقولات قابل بررسی در این مقاله عبارتند از: معنی بلوغ و انواع آن از منظر آیات، سن ازدواج در روایات، زمینه های اجتماعی و فرهنگی، میانگین سن ازدواج، عوامل تعیین کننده سن ازدواج، بازتحلیل تحقیقات انجام شده درباره علل افزایش سن ازدواج.
کلیدواژه: سن ازدواج، ازدواج، علل تاخیر ازدواج، سن بلوغ

فهرست مطالب:
مقدمه
بیان مسئله
هدف پژوهش
اهمیت و ضرورت پژوهش
پرسشهای پژوهش
پیشینه پژوهش
تعریف بلوغ
سن مناسب ازدواج از دیدگاه اسلام 
شرایط لازم برای رسیدن به سن ازدواج
دلایل تاخیر در ازدواج 
طبقه بندی عوامل بالا رفتن سن ازدواج   
تفاوت سن زوج ها در دهه های مختلف  
افزایش سن مردان ،تمایل آنها برای ازدواج با زنان جوانتر
خانواده ها باید از ایجاد توقعات زیاد برای مراسم ازدواج خودداری کنند 
ازدواج درمان برای بسیاری از آسیب های اجتماعی 
تحلیل روانشناختی افزایش سن ازدواج و نقش آن در انحرافات اخلاقی جوانان
عوامل و راهبردهای کاهش سن ازدواج
نتیجه گیری
راهکارها و پیشنهادات
منابع  

دانلود فایل